Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

4.11.09

isk!!!

aduyaiii....

gaji x masuk lg la..damn!!..aku da x sabr2 nk shopping tahap gaban nih..list of shopping da berzaman buat..huhu..lmbp gak HQ wat keje kn..ermm,pape jek la..da nk masuk ke berapa belas kali dah aku check kt cimbclicks...amaun stil the same..hopefully get the salary b4 dis friday cz ahad da promise kat family nk banje makan..tmpt x sure g coz along nyer kijo mncari tmpt..kire keje aku juz ngulo je la..

smlm g paso kipmart,so x dpt nk msej ngn bucuk..cian dier...tuptup dia kata bdn dia gigil cz cm nk dmam..nk ikotkn rini die cuti tapi tmpt die ade selection ayam,so he have to worked la..cian dier..last word die,"kn besh syg ade kt sblh picit palak"...meremang bulu roma aku..hakhak..rasa mcm nk tawen plak..bukan hape,aku ssh hati la gak dier sakit sensorg (mak n ayah dier dok melaka)...die dok ngn nenek dier tp nenek dier da ala2 nyanyok la gak...cian dier,,x pe lah dis weekend nk jmpe dier..nk ajak dier tgk papadom la...mar kta besh jekk,ketawa smpai putus usus tuhh..

miss u like crazy!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang