Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

5.11.09

51109 :: muning post

rini keje cm biasa la..ngadap tenet jekk..smpai opis around 7.45am..smpai jek opis k.nani say wanita baru da sampai (magazine la yopp)..smpai2 jek opis rasa cm nk tkucil..ni penangan teh susu mak aku la nih (teh susu paling dasat dan sedap di abad inih) -( love u mom!!)...then trus on laptop n tenet..ade notis kat facebook..open jek tgk fadilah want to add me..wat?? fadilah tahir la..huhu...my best fren during form 1 to 3 at SMKBBU..xcited giler...actually lama dah aku nk cari dier nihh..teringat zaman skolah dulu...grup kite org ade 6 tau..ala2 gagak hitam la..hkhikhik.. me,fadilah,ezza,fazlina,zila n dalilah....a very sweetest memory with them,,,since aku pindah teknik azizah..aku lost cntact da dgn dorg..unless zila la cz aku dok 1 kmpg ngan dier..i love them so much n miss that moment all the time..bile la nk jmpa kn..

damn!!! mood aku terus berubah la beb cz check kat cimbclicks gaji x masuk lg..kuang3...da baper hb da nih..huhuh..smlm UTA kol kta gaji da msuk n on midnight da leh amik...happy sakan la kite org..lagi2 mar..cian dier..skali pg2 nih x msuk pape beb..huhu...bongang da nih..rasa mcm nk bakar je MKM...(wak lu!!!)...hopefully esok da msuk cz ade sales metrojaya kat persada la..aku nk soping make up nih....hakhakahak...(bucukku x sbr nk tgk muka aku bmake up)...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang