Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

3.11.09

fully of hopes


da lama giler x update my blog..bz+tenet x dak+malas+runsing x dak kijo = all the reason forget a while with this site...skrg da ade kijo n kijo x dak lg,so leh la updated2 citer dlm blog..as a way to release tension hopefully...

now, my life in jb..start keje on 5th octo, till now,kje x baper membebankn n x mncabar lg..juz relax n happy2 jekk..maklum le..bos x dtg lg..pulak tu ni cwgn baru..all people are new..kat cni ade 4 staf..me,maya,mar n nani...so far all of them, ok jek..cume one of them yg agak skema la..tapi x pe la..(kdg2 rasa buhsan gaks-everything is no!!)..kire nye org ni jd plengkap la...nobodys perfect rite..
here,some pictures captured by husband k.maya..very nice...(pro da)



some of books borrowed from HQ - i've to studies la wehhh...huhu


my offices condition

juz imagines hows a cameraman take dis pic...

my room is number 3...

my desk..ade clorets coz tgh dmam..uhuk22



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang