Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

20.11.10

KELAS YG PALING X BLEY BLAH DI ABAD INI.

budak2 kat umah : ama!appa!aya!
mak : eh,jadi anak keling mna plak nih?
haku : tesenyum2 smbil teringatkan sesuatu.dan seterusnyaa tersembur air dlm mulut.
mak : ko dah knape pis?
haku : terus amik tisu n masuk bilik n ketawa sensorg. *lawak sangat ker?**mmg lawak dowh!*
mak : nth pape jek... (smbil jeling)

hahahaha..korg nk tahu x??pkataan yg budak2 tuh ckp mmg menggelikan hatiku pada pagi yg hening ini. x blay blah btol la!..aku teringat kejadian 11 nOV 2010. hahahah. hanya insan2 yg berada dctuh jek tahu. hahahah. *skrg nih pun aku ketawa2 mcm org gilakkk*

ok22..straight to the point. kejadian tersebut adalah semasa kelas pengurusan mesyuarat agung koperasi yg aku n puan ngajar. mmg kelaka beb during mock time.aku rasa time tuh aku dah x blagak profesional dah coz join the class ketawa terbahak2 even time tuh aku jadi penilai MesyuaratAgungTahunan derang.

kelas MAT nih bjalan selama 3 hari. *aku rasa dlm 3 hari nih aku lalui sweet moment dgn puan for the last time,maybe!* 9-11 nov.for 1st 2days kami sampaikan segala teori according laws.what coop should do n donts. then on 3rd days derang kna buat mock,acting dat MAT sdg dijalankan.so before MAT adelah perlantikan ALK,JAD dan segala tugas telahpun diberikan. ade pembawa usul.ade mesy. j/k usul,mesyuarat lembaga etc.

pengerusi koop aku lantik en sapuan,dari koop sri lambak kota tinggi.sbb dia penghulu kelas. then adela beberapa org yg jadi ALK.time mesyuarat lembaga utk bincangkan hal2 persediaan MAT. en sapuan nih gabra semacam. haha. *sorry,terketawa plop.* mmg kelaka. so, kami dcide utk appoint another person to be a chairman in MAT. so, ade la volunteer dr uncle veerasamy. *oh uncle,u make me laughing ol the time*..during dat time kami nih mmg respect n suspect yg mr veerasamy can handle very well the MAT. tambahan plak dia pkai kemeja angkasa. so dia nih mmg experienced la kan.*itu yg kami conclude*

hokay2..masanya telah tiba!! MAT pun telah bjalan...mmg kelaka dan sadis. hahaha. jus imagine, 1 indian man chair'kan MAT with bahasa yg dia rasa ok utk dipakai,n keras kepala n sgt garang hocay.hahha..uncle oh uncle.bila ade usul dari anggota,dia punyelah garang tnye nama n nombor anggota. n bila ade anggota yg mcm nk provoke dia,dia cepat2 marah n soh duduk *the way dia marah mmg sgt menggelikan hati*

anggota : tuan pengerusi,mcmane nk buat MAT,tuan pengerusi x periksa kuorum,cukup ke tidak nih!?
mr veeresamy a.k.a chairman : eh, awak dapat surat jemputan kan?dah dapat duduk ea.ok duduk tau.

*aku tak tahu nk tunjukkan the actual way how he acting.tapi lebey kurang la*yg penting,lain anggota tnye,lain dia jawab.x tahu la sape yg x paham sape. hihiihi

the best partkan, masa dia nk mulakan MAT,en sahidek n the gangs leh plak cakap "ama,ama,ama" *kuang asam je kn*ahahah

and the best part again, en sahidek bangun n cakap ''sy nih mcm bermesyuarat dgn accapan la pengerusi''

hahahhahah...kelaka betol la!! actually byk lagi la scene2 yg buat usus perut aku leh terburai keluar. hahahha.

korg nk tahu ape kami nilai tang MAT derang???
--HANCUS--ACTING DAPAT A,PERJALANAN MAT DAPAT E--
ahahah..

papepun,student MAT mmg sporting n kelas nih mmg sgt menyerunuk kan..THNKZ to all students dgn hadiah buku yg dberi.

indahnya hidup bersyariat .. really need this book. thnk u so much ya!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang