Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

19.8.11

ALLAH HU AKBAR

ALLAH telah menggerakkan hati sy pda subuh tadi. subuh yg penuh kesyahduan. ya ALLAH, hinanya aku sbgai hambu-MU. aku ego dan bersangka buruk terhadap dia. ya ALLAH, aku bsyukur di atas hidayah MU ini. aku bermohon pada MU ,ENGKAU tetapkan lah hidayah MU ini, KAU berikanlah kekuatan kepadaku dan ENGKAU permudahkanlah setiap langkah ku. ALLAH maha besar lagi maha mengasihani.

aku x boleh buang dia dalam hidupku, aku harus sokong perjalanan hidup dia. dia perlukan aku. dan aku dipertanggungjawabkan utk memimpin kehidupan dia. its too privacy to story here.

frens...kdg2 kite terlalu pk yg kite nih sempurna dan sudah jd terbaik. sbg perigtan utk dri sndri dan kawan2, kite x boleh mudah berpuas hati dgn apa yg kita lakukan. kite mesti sayang pd org sekeliling kita. hidup kita bukan hnya utk org yg kita sayang sja. ALLAH nk uji kita dgn pelbagai keadaan dan belajarlah utk terima kesilapan org. sbb kesilapan org mgkin akan mnyedarkan kita. beri kesedaran utk terus mnjadi yg lebih baik. dan igtlah, setiap manusia dijadikan sempurna fizikalnya.sgt sempurna. tapi bagaimana dgn agama dan amalan? ia adalah jauh lebih penting utk kite jaga kesmpurnaan dlm agama dan amalan kita. wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang