Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

22.4.11

ceteka...ceteka...

semalam ke Angsana
bez2!! sbb dah jumpe brg yg sy mahukan
utk ape??
ce teka..ce teka..ce teka

ringgit malaysia sembilan belas sembilan puloh sen

ringgit malaysia lima ringgit




11 comments:

  1. inai da betol..yg rantai tuh mmg rantai tapi nk wat bende lainn.. hihihi

    ReplyDelete
  2. beshnyer template inat tuh......mcm nak kirim je....huuhuhuhuhu

    rantai tu mesti nak buat hiasan kepala kan? tak pun nak jahit kat leher baju

    ReplyDelete
  3. cik kitty ~ nk kirim x?? bulleh jekk..tapi selasa depan i baru leh pos.sempat ke?? lagi 7 hari kan...

    ReplyDelete
  4. mcm tak sempat je huhuhuhu...sebab nak buat inai hari rabu tu...huhuhu mcm best je lukis henna sendirik

    ReplyDelete
  5. tu la..main tekap2 jek senang..x yh nk fening2 lukis guna pembaris...hehehehehheh

    ReplyDelete
  6. hee geramnyer tgkkkk apsal kat KL tak de?

    ReplyDelete
  7. eh x de ke...ade tuh,,tapi cume x jumpe lagi..sabar ye.. ermmm..try cari kat kedai tattoo. kedai tatto tekap.mesti ade.

    ReplyDelete
  8. kedai tattoo pun tak tau kat mana..hahahahahha......5 hengget je tu jimat kos giler..

    ReplyDelete
  9. hahahha.x dapek den nk nolong....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang