Berumahtangga

Daisypath Anniversary tickers

TQ!

Our Heroin

Lilypie First Birthday tickers

nuffnang

12.8.10

what to say ...

aku ikhlas tolong dia,tapi bile aku persoalkan balik ape aku dah buat dan aku hnya minta dia hrgai dan mnta dia tolong ckit jek,dia kata aku x ikhlas. aku persoalkan balik sbb dia bukan nk bantu aku sngkan kerja tuh sdgkan kerja tuh adelah utk dia.can u imagine guys??? how come "he" can be like dat?? dia tahu yg aku nih nk tolong dia,dan dia sbgai org yg kna tolong knalah tolong jugak,dan bnda tu pun utk dia jugak.aku berusaha mncari setiap peluang yg ade,tapi dia???nih dah kali kedua dia buat,dulu masa pertama kali aku dah cakap dgn dia,tapi dis time, he repeated again. kalo korang berada ditmpt aku, ape korang akan buat???for sure x yh tolong lagi kan. tapi aku tidak, sbb dari mula aku mmg nk tolong dia n aku kna selesaikan setiap ape yg aku dah buat. aku bukan jenis manusia yg buat keje separuh jalan.smlm aku cakap kat dia "kalo x nk bnda nih cakap,jadi aku x kn buat ape2 lagi utk dia" but then, dia persoalkan ape aku buat n cakap aku x ikhlas. plislaaaaaaa....

pagi tadi aku dkejutkan dgn slot motivasi. berkaitan dengan cinta pada ALLAH. ustaz cakap "kalo kita cintakan ALLAH,kite kna bagi lebih. means that,kalo time ramadhan kite diwajibkan berpuasa.so in order to prove the loves to ALLAH we have to give more like baca alquran,qiamulail n so on. " and tambah ustaz lagi konsep nih boleh dipakai kepada semua yg kite syg.sy amik pengajaran nih utk kes yg sy hadapi seperti perenggan di atas. dan dalam mndgr slot tersebut,anggaplah ape yg sy buat pd dia nih sbgai pemberian yg lebih kepada dia. sy mohon pd ALLAH agar sy x give up utk teruskan perjuangan kehidupan sy.ALLAH tahu ape yg tbaik utk sy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang